-
Επαγγελματισμός
Στην Valet, πιστεύουμε πως οι άνθρωποι δεν γεννιούνται επαγγελματίες, απλά εκπαιδεύονται σωστά. Αντιλαμβανόμαστε ότι, ως επιχείρηση παροχής υπηρεσιών, οι υπάλληλοι μας συμβάλουν στην επιτυχία και φήμη των πελατών και συνεργατών που εξυπηρετούμε.
Ο στόχος της ομάδας μας είναι η προβολή ενός επαγγελματία, που προσαρμόζεται ειδικά σε κάθε περίσταση δημιουργώντας αντίστοιχη ατμόσφαιρα που θα προσφέρει στους πελάτες ή επισκέπτες σας εμπιστοσύνη και την ικανοποίηση της άριστης εξυπηρέτησης από την στιγμή που εισέρχονται στον χώρο σας μέχρι την στιγμή που αναχωρούν από αυτόν.
Το μοναδικό στυλ της διαχείρισης και η σωστή προσέγγιση στην άριστη εξυπηρέτηση είναι αυτό που μας διαφοροποιεί από τους ανταγωνιστές μας. Η ποιότητα των υπηρεσιών μας δεν μένει στην θεωρία. Γίνεται πράξη και αυτό αποδεικνύεται καθημερινά. Η διατήρηση υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης ισχύει για όλη την ομάδα μας. Απαιτούμε από όλο το προσωπικό μας υψηλή απόδοση και ποιότητα υπηρεσιών σε κάθε τι που αναλαμβάνουμε. Το πρόγραμμα εκπαίδευσης του προσωπικού μας ξεκινά με μερικά απλά πρότυπα επαγγελματισμού και ευγένειας που όλοι οι εργαζόμενοι πρέπει να τηρούν και ανάλογα την θέση εμβαθύνουμε σε εξειδίκευση.
Ο χώρος στάθμευσης και η εξυπηρέτηση πελατών σας είναι η πρώτη και η τελευταία εντύπωση που πολλοί από τους επισκέπτες σας θα έχουν. Στην Valet, διασφαλίζουμε ότι η εμπειρία των επισκεπτών σας θα είναι άριστη. Το βεβαιώνουμε αυτό γιατί μέσω της αυστηρής πολιτικής πρόσληψης προσωπικού, παρέχουμε τους καλύτερους επαγγελματίες και σε συνδυασμό με το εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα στην εξυπηρέτηση πελατών, είναι έτοιμοι να προσφέρουν τις υπηρεσίες μας με επαγγελματικό και αποτελεσματικό τρόπο σε κάθε περίσταση. Δεν θα βρείτε άλλη εταιρεία στον χώρο αυτόν που τηρεί, πιστά και αυστηρά, συνεχής αξιολόγηση προσωπικού με επιμονή στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών.
Στην Valet πιστεύουμε πως είναι επιτακτική ανάγκη ότι όλα τα μέλη της ομάδας μας, ανεξαρτήτως θέσης, κατανοούν ότι κάθε απόφαση που παίρνουν και ο τρόπος που εργάζονται, συμβάλλουν στην αντοχή και την ανάπτυξη της εταιρείας μας αλλά και τη φήμη των υπηρεσιών που προσφέρουμε.
Εμπειρία
H βαθιά μας γνώση για τις ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών και συνεργατών μας, καθώς και η μεγάλη εμπειρία σε συνδυασμό με την φιλοσοφία της εταιρείας, έχει ανεβάσει τον πήχη και μας ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.
Η εμπειρία μας, η επιτυχία της επιχείρησης σας…
Η εμπειρία παίζει το μεγαλύτερο ρόλο στον σχεδιασμό και τη διαχείριση ενός χώρου στάθμευσης ή κάποιο άλλο επιχειρηματικό σχέδιο που λειτουργεί από την πρώτη μέρα και όχι μόνο.
Η πολύχρονη πορεία μας στη διαχείριση των χώρων στάθμευσης, από υπαίθριους μέχρι πολυώροφους χώρους, θα συμβάλει στη μεγιστοποίηση των εσόδων και την ελαχιστοποίηση του κόστους, με ταυτόχρονη αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τη βελτίωση της εικόνας της επιχείρησή σας.
Διαχειριζόμαστε χώρους στάθμευσης… 3.000 και πλέον θέσεων!
Κανένα επιχείρημα δεν είναι πολύ μικρό ή πολύ μεγάλο για εμάς!
Αντιλαμβανόμαστε πως κάθε περίπτωση είναι μοναδική. Δεν είναι δυνατόν να χρησιμοποιούμε την ίδια τακτική σε όλες τις δουλειές που αναλαμβάνουμε. Κάθε επιχείρηση έχει τις δικές της απαιτήσεις και εμείς το γνωρίζουμε πολύ καλά αυτό. Θεωρούμε υποχρέωση μας να εκπαιδεύουμε το προσωπικό μας ανάλογα την περίσταση έτσι ώστε να αντικατοπτρίζουμε την δική σας επιχείρηση όπως πραγματικά της αξίζει.
Εκπαίδευση
Συνεχής Εκπαίδευση
H εταιρεία μας παρέχει μόνο υψηλού επιπέδου υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών. Όλοι οι εργαζόμενοι μας παρακολουθούν ειδικά σχεδιασμένα προγράμματα εκπαίδευσης για κάθε περίσταση και μόνο αν κρίνουμε πως το έχουν ολοκληρώσουν με επιτυχία συνεχίζουμε σε ανάθεση εργασίας. Η θεωρητική αλλά και πρακτική εκπαίδευση (on-site training) είναι απαραίτητη έτσι ώστε να εξασφαλίζουμε ότι η ομάδα μας ανταποκρίνεται στα πρότυπα των εγκαταστάσεων σας, και μας βοηθά να αναβαθμίζουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας στο ακίνητό σας ή σε κάθε event που αναλάβουμε.
Εκπαιδεύουμε τους εργαζομένους μας να συμπεριφέρονται με μια διαισθητική και αυξημένη ευαισθητοποίηση για τις ειδικές ανάγκες της εξυπηρέτησης των πελατών σας, τον έλεγχο της κυκλοφορίας αυτοκινήτων στο χώρο σας, την ροή των επισκεπτών σας και για όλες τις ανάγκες της επιχείρησής σας. Η δέσμευσή μας για σωστή εκπαίδευση, ανάπτυξη και η εμμονή στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, δεν μας αφήνει άλλη επιλογή από να προετοιμάζουμε τους εργαζομένους μας να συμπεριφέρονται επαγγελματικά και αποτελεσματικά προσφέροντας αξέχαστη εμπειρία στους πελάτες και επισκέπτες σας σε κάθε περίσταση.
Ποιοτικός έλεγχος
Αξιολογούμε προσεκτικά την επίδοσή μας για να γίνονται αν και όπου χρειάζονται οι απαραίτητες βελτιώσεις και να εξασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας λαμβάνουν μοναδικές υπηρεσίες. Με τη συνεχή ανάγκη για ποιοτικές υπηρεσίες στον κλάδο της εξυπηρέτησης πελατών, απαιτούμε μόνο το καλύτερο από την ομάδα μας.
Μέρος της αξιολόγησης, είναι και ο έλεγχος ποιότητας επίδοσης του προσωπικού μας με διάφορες μεθόδους συμπεριλαμβανομένων των συχνών επισκέψεων στον χώρο εργασίας, με αποστολή «μυστικών» πελατών για αξιολόγηση της εξυπηρέτησης που έλαβαν, μέσω επικοινωνίας με τους πελάτες μας αλλά και μέσω των καθιερωμένων τακτικών αξιολόγησης.
Δημιουργώντας ένα πρότυπο εκπαίδευσης είναι μόνο η αρχή. Η επικοινωνία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην Valet και αυτό μας ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές μας. Όταν εργάζεσαι στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών και αναφέρεσαι σε ποιοτική εξυπηρέτηση, δεν μπορείς να έχεις ωράριο. Είμαστε διαθέσιμοι 24 ώρες την ημέρα και 7 ημέρες την εβδομάδα για να απαντήσουμε σε τυχόν ερωτήσεις σας, για να επιλύσουμε κάποιο πιθανό πρόβλημα και άμεσα να πάρουμε την σωστή απόφαση.
Οι τεχνικές αυτές που τηρούμε με συνέπεια, έχουν ως αποτέλεσμα την βέλτιστη ικανοποίηση των πελατών μας και αυτός είναι ο λόγος που τόσες επιχειρήσεις στρέφονται προς εμάς για τη στάθμευση, μεταφορά και εξυπηρέτηση πελατών τους.